Wednesday 22 June 2011

Air..Air...oh..air

Assalammualaikum..

ni la ayor nyer

oooohhh air..arini seluruh kawasan KL ( kawasan yg tertentu ) tapi tempat aku terlist ok..waaa xder air..so aku ni gelabah semacam ler, almaklumlah, kome pon tau kan ayor ni penting. adoiai..mlam semalam jenuh aku nyimpan air.. Sume bekas yg aku ase leh buh air aku rembat..termasuklah periuk nasi aku hehehe...balang2 cekelat yg aku ada aku isi...isi jgn xisi (kepoh tol minah ni yer)
 Kalo kome nengok umah aku dah supe kedai ikan.. owh nasib aku dah " oh bulann.." klo x lagi susah.. dah ler sampai 3 ari.. adoi..mintak akunyer ayor cukup ler nk wat2 mandi kan..
tapi bila nengok bakol aku , adoi ai pitam mak ...stok untuk aku nk membasuh d kala weekend, dah macam jualan lambak.. ngeri mak tengok nyah...


idak ler byk ni...hehe

No comments:

Post a Comment