Tuesday 5 July 2011

Kes Demam...

Huhuhuhu cuti weekend lepas aku kan balik kampong... xsangka lak nak demam...huhuhu Sian kat aku..
X p mana2 pon dok umah jer...ni pon arini baru aku masok opis, yela mc dapat 2 ari.. d sebabkan demam ni gak aku xdapat nengok Transformer hehe.. tapi xpe sakit kan dapat kurangkan dosa...hehe
Demam2 aku  ni tingin bebeno nak makan nasi kerabu

ni nasi kerabu...tapi aku suka ada telor masin (ala telor itik tueee)

dah ngalah cam org bunting ...
haa..naseb semalam aku gagahkan diri p paso gelap, dapat gak beli nasi kerabu hehe..
hai semenjak nk jadi org kelate ni, selera aku terlebey lak...
tapi pelik incik tunang aku ni orang kelate tapi dia xsuka budu..
tapi aku lain hahaha
so skg ni peberet aku "BUDU" hehehe...

uis...sedapnye..budu,limau ngn cili padi ...(terangkat!!!!)

haa demam2 pon allahamdullilah dapat gak aku submitkan borang nikah aku...cewahhh...
Tanx abah.... hehe abah aku yang tolong settlekan sumanyer..
Nak arap aku nampak gayenya minggu depan baru siap kot...
Ermm arini ,walaupon aku dah masok opis, huhu aku still xlarat nk buat kerja... arghh kepale aku ni still sakit..
tpi nk buat camne gagahkan juge la nk nyiapkan keja2 ni...

~mood aku skang ni tengah BLUR~

TAMAT

~Senyom itu pahala~

2 comments:

  1. sedapnye nasi kerabu, ari ni nk sgt makan n.kerabu..tp xde plak kat pasar....waaa...kempunan den...

    ReplyDelete
  2. memang sedapp.....suke sgt2...tpi nk yg paling best kena try yg betol2 kt kelantan.baru ORI hehe.ermm sedap2..

    ReplyDelete