Friday 1 July 2011

Balik KamPonG..!!!

YahoOooo arini aku balik kampong..adoiai..arini kat Opis nak buat keja pon malas, kepala ni asyik ingat kampOng jer...Ermm Keta dah servis, ai angin tayar..adoiai..ni la masalah terbesar aku..X RETI!!!!! ~ xreti nak isi angin lorh..Dah banyak kali incik tunang ajo..termasOklah Bangla kat Stesen Minyak tu.(Bak kata incik tunang aku '' awak ni banyak makan semut erh..." ----------------> (pe agi majOk ler) xkuasa mak nak layan ko nyah hehe...
Ok, sebeno2nyer tujuan aku balik kampong nak submit borang "nikah''...haaaaa Pecah lobang ko..
kome tau masa aku dah suntuk dah...hai ingat senang nk kawen , upernye susah bebenO..Syabas kepada mereka yg dah berkahwin ,.. Silap sikit isi lain..aish...pening tol, mase time mak abah aku dulu2 senang jer..huhu nk buat macam mana zaman sekarang ngn dulu xsama dah...
ok la, kome2 doakan lah aku selamat sampai ke Batu Kurau Taiping..oh kampongku...

jom balik kampong

~Senyom itu Pahala~

No comments:

Post a Comment