Monday 11 July 2011

Ponatnye...

Haish..(ngeluh nampak)....
hehe..penatnye badan aku neh....adehhh2..adeh2.. sakit pinggang eih..
sabtu baru ni..org sibok2 ader perhimpunan bersih kat Key-L tuh..
aku kelua gak, perghh aku tgok jalan sblah nk p ke key L ...jemmm panjang tuh...!!
tapi jalan aku CLEAR jer...!! naseb bek....
huhuhu aku ni jenis xreti nak dok umah, cuti jer..start keta p la mana2 pon ok..sorang2 pon jadi laa..
janji cuti aku terisi..(ish2...aku ase sebab aku ada taik lalat kat kaki kot=dema kate sape ader taik lalat kt kaki , kuat jalan====dema la keta kan) huhu
ok, berbalik pada jalan CLEAR tue..hehe..
aku tipon incik tunang nk p rumah baru "kiteorg" hehe kat putra height..
so ape lagi dah sampai kat umah baru tu..aktiviti nyer kena la bersih, ngemas, beli pe yg patot kan...
weii penat xyah citer laa...sblom datang, muke ni makeup bagai...perfume 1 badan kot  (kucing lalu pon muntah) hehe,..
bila aktiviti ngemas, abis dah makeup ni..kalo hantu kak limah nengok dia pon lari hehe
(hantu kak limah lagi lawoo..) ...penat sangat!!! angkat peti ais, mesin basoh..berat tuhhh..aku xteringat langsung nak tipon adeQ lelaki aku neh tolong..(banyak makan semut mmg gitu..)
bila aktiviti angkat menda berat2 tu dah selesai, baru adeQ  aku tu sampai huhu....(bek xyah datang hehe)
umah adeQ aku ni dekat area tu gak..
huhuhu sakit pinggang aku neh...sampai skg ni pon still lagi sakit..tapi incik tunang rilexx jer..
so, dari zohor sampai la ke isyak..baru la settle kije2 ngemas...penat weiii..
huhuhu..waktu nak balik tu, aku balik lam pukol 1 pagi.lepak ngn adeQ aku n incik tunang..kunun nk ngelak jem la..padahal sape suh xtgok berite jalan dah clear start kul 5 petang lagi..nk xnak aku pon drive laa sorang2..seram gak...huhu..sampai2 je kat rumah aku....aku gagahkan jugak membersihkan diri huhu..(skema lak..makcik neh...)..aktiviti kemas mengemas ni selesai lagi..sok aku kena bawa barang2 aku sikit2..
bayangkan la rumah aku tingkat 3, kena la turun naik bawak barang2 aku, aku letak dalam kotak.. aku kira ada 8..time aku ngangkat barang2 tu..housemate aku xder..yg mampu aku angkat 3 kotak je..arghh mengigil lutut aku nak turun naik...
huhuhu yg balance2 tu aku nak sewa lori, suh org lori tu bawak,,,
aku ase macam nk MC jer ...arini..(alasan je tu, pemalas tol mak cik ni..)

hahaha tu je laa citer x best aku..

~senyumla..kerna senyuman itu xpayoh nak bayor ~ dapat pahale gitu~

No comments:

Post a Comment